czwartek, 20 września 2018

Lot motolotnią czyli pomysł na trafiony męski prezent - niespodziankę.

wyjątkowy prezent dla faceta, chłopaka, męża, mężczyzny, lot motolotnią w łódzkim, w łodzi motolotnia
To było pół roku temu. Idąc szlakiem na Śnieżnik mijaliśmy Jaskinię Niedźwiedzią w Kletnie. Wtedy właśnie, widząc umorusanych grotołazów po ukończeniu ekstremalnej trasy podziemnej po raz pierwszy poruszyliśmy temat niebanalnych prezentów. Nie czekając długo, tuż po powrocie do domu zaczęłam wyszukiwać przeróżnych inspiracji. Wybór padł na ... motolotnię. I tak oto następnego dnia, potajemnie pakując ciepły polar do torebki zabrałam mojego Konrada w Jego pierwszą podniebną podroż.


Dreszczyk emocji, mieszający się strach z radością i brak czasu na zastanowienie - lepiej nie potrafię opisać tego, co musiało dziać się w głowie mojego Tż-a. Z uśmiechem na twarzy i z zapartym tchem łapał wszystkie niezbędne informacje przekazywane przez pilota.
Ja sama rozemocjonowana przyglądałam się temu, jak Konrad przebiera się w stosowny strój, jak sprawdza, czy aby na pewno pasy bezpieczeństwa są odpowiednio zapięte. I ten moment wzbicia się w powietrze. Jedno jest pewne - to był trafiony prezent i ... wierzchołek góry lodowej. Już przez całą drogę powrotną słyszałam kolejne plany i propozycje "lotów w przestworzach", a potem przez parenaście dni wertowaliśmy zapiski dotyczące przeżyć ostatnich wydarzeń umieszczone w naszych głowach.

Jeżeli zastanawiasz się nad nietuzinkowym prezentem dla swojego faceta - pomyśl o podniebnym locie. Ta przyjemność wbrew pozorom nie jest droga, a z pewnością zaimponuje i dostarczy niezapomnianych wrażeń do końca życia. Może mały sprawdzian wytrzymałości? 
Usługę można znaleźć na terenie całej Polski, coraz więcej prywatnych właścicieli oferuje również loty na swoim "sprzęcie" - rozejrzyj się!   

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie zrozumiem ludzi, którzy uwielbiają tak szybować... mam lęk wysokości i prędzej bym umarła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się chyba tego nie podjęła chociaż byłam przekonana, że dam radę :)

      Usuń
    2. dziewczyny warto :)

      Usuń
    3. Pewnie tak... tylko najgorzej zrobić pierwszy krok ;P

      Usuń
  2. Nie wiem czy mój mąż byłby zadowolony z takiego pomysłu :) woli chyba bardziej przyziemne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takich kilka w planach, zapraszam na bloga częściej :)

      Usuń
  3. Nice post.
    I do not usually give expensive and costly gift to my husband.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. planuję takie prezent na jakąś okazję ;DD urodziny ma niestety w grudniu więc trochę średni z lataniem, ale kto wie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojemu taki prezent nie przypadłby do gustu, ale za to ja chętnie bym polatała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, no to sama narzuć pomysł swojemu facetowi :)

      Usuń
  6. Ja sama bym poleciała :) nie trudno się nie zgodzić,że to bardzo trafiony prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa propozycja na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu, podkradaj śmiało :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł na prezent! :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm glad that You liked it,
    Have a nice day too.

    OdpowiedzUsuń
  10. Umarłabym ze strachu :D
    Myślę, że mój mąż raczej też by się nie odważył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę nietuzinkowy prezent. Ja osobiście nie chciałabym takiego dostać, umarłabym ze strachu, ale jak ktoś lubi poczuć adrenalinę to na pewno by się z niego ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niecodzienny prezent, który na długo zapadnie w pamięci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. DOKŁADNIE TAK! Większość kobiet nie umie zrobić mężczyźnie prezentu, ale ten był trafiony na 125%

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze mam problem z prezentem dla mojej córki, pomimo tego, że ma dopiero 5 lat gdyż chcę trafić z czymś specjalnym! Na szczęście znalazlam sklep https://4gift.pl który ma bardzo bogatą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda takie prezenty są fajne, ale co dla niektórych mogą również wydać się trochę zbyt ekstremalne. Natomiast gdy poszukujemy prezentu na różnego rodzaju uroczystości to w https://zamowprezent.pl/uroczystosci możemy je znaleźć. Bardzo fajnie, że istnieje również możliwość personalizacji.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia